Godnaaatt

Jäkta aldrig en bebis.
Varje bit av livets väg är unik.
Just denna dag kommer aldrig tillbaka.

(Helen Exley)


---

Fan jag är jävligt sur, råkade ta bort några fina bilder på Vince & Leon =/ Hur jävla dum får man bli?!
Lillen ligger och sover såå sött bredvid Mammsen nu!!



Och själv hååller jag på och tänker dooop.. Så jävla svårt att få det rätt, det är ju inte så lätt att veta allt när man inte gjort det tidigare men jag försöker komma på snygga dukningar och hur jag ska göra tårtorna osv.
Imorgon och lördag-dag kommer bli 2 fullspäckade dagar, minst sagt! Kommer va hyper-stressad om jag glömt något!
Men det ordnar väl sig alltid men man vill ju helst att det ska bli så perfekt som möjligt.

Det går föressten rediigt bra med min träning.. förut kunde jag lyfta benet rakt upp när jag låg ner!! jag blev typ lipfärdig, jag som trodde de var kört föralltid! tack tack till han (DrChrister) som räddade mitt liv, protesen är det bästa som hänt♥ !!!

Nu ska jag planera lite till.. blir fullt upp imorgon som sagt, föräldrar & syskon kommer hit också!
Godnatt.

Lite kvällskvist-bilder:

Mitt ärr, tyckte igår att det såg så himla litet o fint ut..
ser inte direkt ut så i verkligheten märker jag!
Men who the hell cares, i have no more pain=)



Lilla leon o vince tittade massor på varandra och undrade
va det var för filurer som låg framför dom!



jag gör allt för dig mi underbara<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj oj vad grymt lik han är sin pappa på sista bilden. Haha! =D

Honom kan han inte förneka, haha

2009-06-05 @ 10:35:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0