Time to sleep

Lite dålig uppdatering, men är det sommar så är det!

Var uppe och lekte hela morgonen, sen slocknade vi nån timma i soffan jag och lillen innan vi åkte ner till stan. Var vid Fyren hela dagen, gick in till barnavdelningen och jag tog fram en lekmatta och la ner Vincent där.. så låg vi och läste baby-böcker, lekte med stora fräcka gossedjur, gick omkring och tittade på stora fiskar i akvariet osv osv. Det var kul :-) Efter det gick vi och köpte en mega-glass och satte oss i solen (Vincent i skuggan). Åkte hem & lagade mat och Pappan i huset kom hem och så åkte vi direkt med svärmor för att jag skulle prova på min allra första Golf-runda. Verkligten alla i Kungsbacka golfar så jag tänkte att man får ju prova, och jag var skit grym för att va första gången! *Skryter* Roligare än vad jag trodde iallafall och det är riktigt fint när himlen är klarblå (och ett plus att man får bra med färg:-) .. Så nu är man sket trött efter denna dagen och jag är inte van vid att gå långt så jag lär väl ha en jävulusisk träningsvärk imorgon!
Jag tror jag hade det imorses nämligen för när jag vaknade så hade jag SKIT ont över rumpan så jag knappt kunde gå, kunde inte bära Vincent eller något. Tänkte VA I HELVETEEEEEEE, inte igennnnn.. Vet ju att man inte får ha det bra liksom, men det verkar borta nu.. så förhoppningsvis var det bara träningsvärk *Peppar peppar*. Har ju inflammation i bäckenet ibland så jag tänkte att det hade förvärrats men jag hoppas inte det kan bli så ont så man inte kan gå för det....

Jaja imorgon blir det HAAAAVET - Västkusten är det bästa som finns, och man blir bruuuuuun! Godnatt alla underbara människor =)=)=)



Brottas med den könstiga varelsen






Dessa blev jätte ljusa, solen gassade in.







Kommentarer
Postat av: madde

haha Inte jag!!! :-D Tänkte köra en runda mini golf nästa helg iof men jag tror inte det räknas! S Ha d gott, kram på er!

2009-06-24 @ 05:20:12
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0