Kvällen är kommen =D=D

Mysdag Emily ala Vince
=D


Åkte iväg imorse med bussen till Sjukgympan.. Vincent stanna hemma med Magnus. Var väldigt skönt att sitta i lugn och ro i bussen med musik i öronen och bara drömma sig bort. Iofs har vi det ofta lungt för vi har en väldigt lugn bebis men ändå skönt ibland att inte oroa sig eller kolla till någon.. Bara vara =)=)
Så jag var där och hon visade mig lite nya övningar så att benet slipper skaka när jag böjer mig lite osv. Bygga upp muskler så att säga.. tar ju sin lilla tid. I höst får jag börja cykla på motionscykel med henne. Cykling och andra motionsgrejer måste jag vänta med...
Åkte hem och så myste vi hela familjen och lekte massa med Vincent. Magnus åkte till jobbet och vi åkte till stan för att kopiera lite papper, åt lunch.. köpte lite grejer och tittade omkring och wips så var klockan 17.30.. Slut i benen och lill-gubben började bli trött så nu är vi äntligen hemma. Vincent håller på att somna i sin gunga och jag har träningsvärk i fötterna efter allt gående idag!!! Inte så mycket mer att skriva. TJOLAHOPP.

Middag : Texmex - tallrik


Låg glad och pratsam för att charma alla som kom förbi
Världens goaste underbaraste tjockisben <3



Sedan blev han tlöttis och somnade så sött


Vincent fick ett jätte fint fotbolls-halsband i äkta silver.


Jag ska ha det mys ikväll i min ensamhet medans Vince sover och Magnus är på jobbet
=)


Dagens ego-tripp


Brännskador på kroppen som sagt - Hurts alot

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj aj aj Emily!! Det är inte bra för huden! ;)

2009-06-25 @ 20:39:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe, är nog Olof som framkallat mjölken med ren viljestyrka :P



Snygg solbrännan blev ;) Lite aloevera på det och sen är det bara att fortsätta. hehe



Prinsen lika söt som alltid. Härligt att du hade turen att få en som är så snäll också :)

2009-06-25 @ 22:59:28
URL: http://milismini.blogg.se/
Postat av: ida UNG MAMMA

Vilken mysig blogg!! ska vi följa varann på bloglovin? jag lägger till dig nu, säg til lnär du gjort detsamma! =)

2009-06-25 @ 23:29:32
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0