Mor&Son - Dag<3

Ändrade planer!
Magnus har varit iväg så vi har haft en riktig "Mamma/son - dag" tillsammans :-) Helt underbart!
Vi tog bussen ner till stan.. gick in på Apoteket för att hämta ut Järn-tabletter så jag kan bli pigg nångång och sluta fälla hår... jag har nästan inget hår kvar =/ Jag som har så tjockt annars... Jaja! Nu ska järnvärdet UPP ordentligt!

Efter det gick vi & handlade lite..satte vi oss på Majgården och käkade en räkbaguette och tittade på folk, det tyckte lill-älsklingen om! Han vill vara uppe och med nu hela tiden, ingenting får missas! Och han vill titta sig omkring överalls och blev sååå sur på mig när jag la ner han i vagnen, så jag fick ju snällt ta upp honom igen. Lilla pöt!
Så står han jätte stadigt på benen nu.. han älskar att stå så =)

Gick en promenad längst ån.. satte oss på en Gräsplätt och lekte och gosade.. Vincent fullkomligt älskade det.. han gurglade, pratade och skrattade så han var alldeles extas. Så det får vi göra så ofta vi kan! Att titta upp på träden som blåser och himlen var verkligen en hitt.. men tro fan det, mycket mer spännande än att titta upp i mörkret på vagnen! (jag brukar allt dra ner.. men då kommer solen på honom och då nyser han tills solen försvinner.. ha ha ha)
Sedan åkte vi hem och han däckade med en gång.

Jag ska sätta mig och se på Sunes sommar - Hahaha blir barn på nytt! Drömma sig bort o tänka på tjusiga campigsemestrar och riktig Svensk sommar. Kan det bli mer underbart? Jo.. jag och min familj SKA skaffa husvagn med förtält lite längre fram. Sitta och grilla på kvällarna, bada på dagarna och bara vara! =)<3
Hejhej

Vince vill också sitta uppe.. liteee svårt fortfarande men vi gör så gott vi kan med filtar och täcken bredvid!














Så söt när han stoppa in tummen i mun inne på bussen och sög det hårdaste han kunde! Jag älskar dig så fruktansvärt mycket så det gör ont i hela mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! Nopes inget britta-lenas här inte, jag bor i Varberg. Tjuvkikat i din blogg sen innan du fick Vincent ! :) Kramis..

2009-06-15 @ 22:23:50
URL: http://saravanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0