♥1 månads dagen♥

                            God dag !
Plockar och grejar här hemma idag, skulle dammsuga för jag fäller hår som bare den. ÖVERALLT finns mitt äckliga hår, värre än en hund för fan! Dock tog inte dammsugar'n upp något så den får nog laddas ett par timmar till, för jag dammsuger ju inte för skojs skull utan att det tar upp något. Riktigt så kul är det inte !

Just nu är det någorlunda i höften så jag provade att gå med EN krycka (inte på tal om det någon gång annars) och stappligt som bare den eftersom jag inte gått på så länge men en liten bit gick det och då blir man genast lite lycklig och får förhoppningar om att det inte är helt kört iallafall. Får man bara tillräckligt med smärtlindring så borde jag väl kunna få tränat mer och kanske kunna gå igen en vacker dag *Önskedrömmer*

Vincent fyller 1 hel månad idag <3 Tänk att man var gravid för lite mer än en månad sen, känns som det var längesen... att jag alltid varit så här smal! Det var verkligen fint att vara gravid och jag förstår verkligen dom som vill ha många barn, för det var en fin tid om man tänker bort alla bekymmer. Men bekymmrena tog över mitt liv och vardag så jag tror inte jag vågar göra om det även om jag gärna tror att jag skulle vilja en dag. Efter någon framtida operation kanske det går igen? Men nu njuter jag av min Vince' s spädbarnstid för det är det finaste och underbaraste jag har varit med om.
Sniffa på en liten bebis hela dagarna och han är min, bara min egna. Kött och blod från oss :-) Iallafall så ska vi åka ner till babyproffsen om en stund och shoppa lite presenter såhär på hans månadsdag.
Jaaaa, pjesentej vill man ju ha såklart föjståj du väl, mamma!? (Löjlar mig).
TJOHO!

                   I use to laugh it of, I use to look the other way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0