3 mest underbara veckorna

... i mitt liv :-) Tre veckor är han idag min Vincent! Känns som det gått väääldigt fort men även att han alltid varit en del av vårat liv. Att man inte riktigt mindes vad man gjorde innan! Vad var betydelsefullt?

Nu är Magnus och kör Jenny till stationen.. trevligt har vi haft! Lagat mat, fikat en massa och pratat gamla minnen.
Hon höll i lillen också och visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. Han har sovit hela eftermiddagen och även nu igen. Saknar han så dååå!

Tvkväll..Den rätte för Rosing och självklart säsongstart för Desperate Housewives, det är mysigt för jag har fått Magnus att gilla det också så då kan vi mysa tillsammans framför det (=



Förövrigt så längtar jag tills jag kan ta mig ett bad igen.
Gud va skönt, jag gjorde ju änna det nonstop innan Vincent kom! Löv It, men snart såå + att man då kan bassänga igen.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0