<3<3<3

                                    Hola bandola!
Då var lördagskvällen här. Tänt ljus och väntar på säsongsstart för Robinson :-) Följde det för några år sedan så ska bli kul att se om det fortfarande är lika bra!

Middagen var god. Fick en bukett med vår-tulpaner som står så fin på köksbordet & svärfar vet att jag är ett godis-monster så jag fick en fet godispåse - Mums! Hihi.
Blev massor med Tacos över så det blir nog att ta lite ikväll också, smälta ost på skalen i ugnen. För imorgon är vi bjudna på middag i g e n ... Puh, man blir poppis när man får barn och inte vill jag neka någon att träffa mitt lilla undervärk! Han har föressten sovit i princip hela dagen * Sakna ihjäl mig*

Mina godingar på Mario's när vi käka pizza i förrgår!


Mitt lilla hjärta i Trollis. Vi tittade på Melodifestivalen & han tyckte låten va
kass och höll fingret i sitt lilla öra. ÅHHHHH<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0