5 veckor sen den stora dagen.

Tänk att det bara var fem veckor sedan man var med barn, att kroppen kan återhämta sig så fort. Livmodern varken syns eller känns och allt är som det varit innan! Förutom hormoner osv då... jag tänker inte på att man skulle ha det när man ammade. Men jag är nog inte så jätte farlig tror jag, humöret beror nog på annat!
Min goa kille är redan 5 veckor. Så underbar så det finns inga ord, han vill va med o se ALLT :-) Han vänder huvudet oh tittar efter saker och tittar storögt överallt, allting är så spännande! Jag blir så rörd när han vänder sitt lilla huvud och ska se något. :( BÖÖÖÖL*

Har ätit rostade mackor, yoggy och ägg precis medans lillen sov. Tänka sig att man hann det, man hinner ingenting längre men det gör inte så mycket=) Bara det stökiga som stör mig men ska ta det sen när Magnus kommer.
Ska på middag hos hans mamma idag!

Lägga in lite bilder sen också när jag hittar Usb'n.
Underbart vårväder idag..va skönt det hade varit att kunnat gå en promenad.
Längtar tills det blir ännu varmare, ska jag göra i ordning på våran stora balkong med blommor osv, sitta där o sola sig och grilla. Köpa en liten pool till lilleman! <3 Underbart, här trivs jag som fisken i vattnet.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0