Andra chansen ikväll !!!

Melodifestivalen menar jag såklart då, följer det nog mest av ren tradition för så jävla bra har det inte varit iår! Magnus är iväg och köper chips och cola så det blir såklart massa mys!!! Ska garva lite när jag tittar på Caroline af Ugglas =D

Här kommer klippen jag pratade om - MYSAAAA, MYSAAAAAA! Så himla skön :-) HAHAHA


Vi har vart själva hela dagen jag och Vince :-) och när pappsen kom hem från work så fick han marinerade kycklingklubbor, ris med currysås! Han tyckte inte särskilt mycket om det - HA, där fick man för att va redig! =/
Vincen har inte velat ligga själv en endaste sekund idag så jag fick inte på mig kläder förrens runt 15-tiden, då lät jag han ligga i vagnen och va lite ledsen. Skyndade mig för jag hade dåligt samvete och han tittade styggt på mig när han fick komma upp, haha!
Helen kommer imorgon istället, hon skulle ändå lämna av någon på Landvetter och det är ju onödigt att åka den vägen idag då om hon ändå ska iväg imorgon!

                         HELLO!!! 

Nästa helg fyller lillebror Kevin år - 5 år, stora killen!! Då ska vi åka dit och fira ( ;
Vi har inte varit i Trollhättan sedan nyår nu, efter nyår vågade vi oss inte iväg mer ifall jag skulle få värkar [ville föda i Varberg som bestämt] och efter Vincent föddes har vi inte velat oss ut för tidigt, men nu sååå.
Kul ska det bli. Min kära lilla hemstad !!!

Här låg min lille prins och myste framför Lets dance igår.
Han funderade så mycket när vi pratade med honom så han blev alldeles skelögd! Hihi - SÅ FINN






 ♥                                                ♥                                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är lika goa ni :)

Guud så söta och kuul bilder på lille sötnosen hihi

2009-03-08 @ 10:37:12
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0