Äntligen måndag, äntligen...

...och livet börjar å nytt igen, veckan är kommen, helgen försvunnen.. och vi plockar fram den glada munnen *Lalala, sjunger* . Magnus hade en låt som gick sådär på sin väckarklocka förr. Ni kan ju tänka er hur seg den va att höra på måndagsmorgonen kl 06 när man skulle upp & jobba - HAHA!

Har bytit blöja och tagit på lill-killen en jätte fin prost - dräkt han fått ärva av morbror Kevin! Sååå fin är han idag.
Ska ta och käka lite nu medans älsklingen sover och ta en dusch. Sedan är det ju lite ärenden på listan idag!
Gå till banken, köpa den förbannade pumpen.... kanske gå och göra den omtjötade röntgen också om det hinns annars får jag ta det en dag i veckan här. Prova att pumpa ur och ge i flaskan ikväll och se hur han reagerar, måste kunna ge mig av till sjukgymnasten snart... väldigt viktigt! Även om det kommer kännas jobbigt att åka ifrån Vincent, men det är ju bara för nån timma och han får va med pappan så det blir ju jätte bra. Det är ju nåt jag måste göra så det är ju inget att tjöta om. Men han är ju såååå liten!!! <3

Linda går in i vecka 17 på torsdag så hennes bf-datum blev den 18 augusti tror jag hon sa. Trevligt... många bäsarpå tur detta året. Baby-boom tror jag min Barnmorska uttryckte sig. Var fler än någonsin som hade ringt och skrivit in sig på mödravården så hon undrade hur dom skulle hinna med alla =D Hihi.

Ikväll kommer Familjen annorlunda *LÖV IT* Dom är så duktiga med alla deras barn, håller igång hela dagarna och humöret verkar vara på topp mestadels av tiden ändå! Det kallar jag styrka.

Du & din partner


Vad heter ni? Magnus & Emily
Hur träffades ni? Det ploppade upp en bild på honom när jag surfade på communityn "Efterfesten" och jag svimmade för en sådan snygging hade jag aldrig sett maken till.. Mohaha, så jag skrev, vi chattade dygnet runt på Msn, börja tjöta i telefon.. tillslut vågade jag mig till GBG, vi satte oss i en bar och drack och tjötade och jag DOG för han va så het! MUMS
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 2 år =)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Nej .. bara han, jag ska börja me't när jag blir frisk
Isåfall, vem kör bäst? JAG - HAHA
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, vi satt i hans säng och glodde film så böjde han sig över mig och kysste mig *åhhh va jag smälte*
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han, oh det var så¨åå sött =)
Vem är äldst? Mangan.. han är född 81 och jag 87
Vilka stjärntecken är ni? Skytten är jag & han jungfru
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Haha kan ju påstå att vi är riktigt usla båda två
Håller ni i handen på stan? Inte längre för jag går på kryckor men annars brukar vi det
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nix
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja lite grann
Vad har ni gemensamt? Samma humor, våran son, gillar o hitta på roliga saker, resor mm
Blev du kär i första ögonkastet? JA
Har ni någon speciell låt? Ja. "Your my sun"
Har ni några "fri kort"? No fucking way
Har ni stora framtidsplaner? Uppfosta våran son så bra som möjligt, kunna njuta av livet när jag blir frisk, ut och resa.. dona i vårat hem MM
Har ni gråtit i varandras armar? Ja flera ggr
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, i Rhodos än så länge
Vilket är ert bästa minne? När vi suttit på resturanger, delat en flaska vin, tjötat i flera timmar och bara myst i varandras sällskap + Rhodosresan var ljuvlig
Vem lagar bäst mat? Hm, vi lagar god mat båda två
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Spelar/sitter vid datorn... myser framför tvn.. gosar med Vincent
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja
Blir du lätt svartsjuk? Ja fast det är ofta med en nypa salt. Vet att han inte vill ha någon annan än MOA
Brukar ni bråka? Har tjafsat endel de senaste halvåret men det blir bättre när man inte bara behöver sitta inne mer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ögon, händer/armar, ryggen och lilla rumpen hihi
Vad använder ni för preventivmedel? Ska börja med något.. vet inte vad ännu!
Pratar någon av er i sömnen? Han skriker som fan och lever helvete


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske snor denna av dig :P. Tack vännen, hör av mig om de är något. lite små jobbigt nu men de blir bättre ! Puss&krAM

2009-03-02 @ 16:15:58
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0