Barn-mottagningen

Blev inget sova för oss inte !! Ringde ju till Bvc som tyckte jag skulle ringa Barnmottagningen eftersom han är så pass liten. Sagt och gjort, hon ställde lite frågor och så fick vi en tid där vi 13-tiden!
Han är fortfarande jätte rosslig i näsan och det låter inte alls bra, annars brukar det ju bara va på nätterna. Usch min stackars kille. Skulle köpa daktakort till den röda och skinnade huden också, så får ta apoteket på vägen.
Tur jag har räddaren i nöden Joanna som hjälper mig för 3e gången på kort tid <3 Så underbar - Tack så mycket. Hon ska få en fin present av mig när jag får pengar!

Ska försöka skynda mig o ta på mig o plocka här nu medans älsklingen sover.
Ser ut som själva fan och det är jävligt jobbigt. Wish me luck, detta KAN bli jobbigt.
Får se om vagnen kommer in i hennes bil, hon har ju själv Leo o hans vagn + bilbarnsstol och sen ska jag rulla vagnen bort. Kan bli en pärs men det  som inte dödar det härdar.
Uppdaterar er mer sen. Hejhej

Leo gosar försiktigt med Vince Kusin-godingarna Vackrasttttt
Ligger o tjötar SNYGGVE Killarna in my life
I love u  Tittar buttert på sin far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0