Bebisar

Min lilla Vincent. Jag älskar dig mer än allt annat i hela universum.
Aldrig har jag känt en sådan kärlek. Jag vill skydda dig mot ALLT.
Vill aldrig att du ska känna dig otrygg, ensam eller ledsen.
Jag ska bara pussa på dig och beskydda dig så gott jag kan.
Bara jag tittar på dig blir jag helt varm inombords.

Ussch jag får ont i magen när jag läste en tråd på familjeliv
där en medlem skrev att de är "bra för bebisens lungor" att få skrika.
Att hon låter sin 1 veckas bebis ligga o skrika i spjälsängen på kvällarna
för att undvika "en sällskapssjuk bebis".
Kan ju säga att hon fick höra ett och annat av många medlemmar.
Det är ju något fel om man inte känner obehag eller mår dåligt när ens bebis
är ledset. Bebisen signalerar att den vill något, ska man då bara undvika det?
Nej bebisar kanske inte dör av lite skrik... men min och många andras åsikt är att
det absolut inte är bra, forskning visar att syreupptaningsförmågan blir mindre efter
10 min! ... Ja detta ämnet är något som berört mig det senaste.
Jag älskar min bebis över allt och skulle aldrig göra något som han kanske mår dåligt av.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0