...

                                  Tjolahopp - tjolahej - sansa ...
Jag gjorde röntgen idag ändå, så dom skickar provsvaren till min lilla sjuk-stuga där jag går.. så jag måste ringa och boka tid dit snarast. Känns iallafall väldigt bra att ha gjort detta! Det är nästan så jag hoppas det visar något annars kommer väl förmodligen inte läkarna veta vad dom ska göra - Som vanligt typ. "Speciella jag".
Det är så intressant att gå ute, alla ska alltid blega och titta så sorgset på en. Man ser hur det lyser "Stackars dig" i ansiktet på dom. Som om det hjälper?
Och det är verkligen jätte snällt men det börjar bli väldigt tröttsamt när folk ska komma fram och vilja hjälpa en..men tyvärr finns det ingen hjälp OCH jag säger till den dagen det blir någon förändring. Blir jag bra en dag så lär ni alla få höra det både en och två gånger. Då kommer jag vara sååå lycklig.

Lagt in lite pommes i ugnen, till det kött och beasås. Ska fixa min internetbank efter maten. Nu ska jag gulla med min underbara bebis - Mamma älskaj dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0