Godkväll läsarna

Nu har man haft en nap från kl 16-19. Hur skönt som helst, fast är lika trött för det. Vincent har sovit i princip hela dagen - lille snuttiss !!
Lekt på lekmattan på rummet en bra stund har vi gjort, det tyckte han va kul. Han hostade endel förut sen fick han världens min och spydde en hel fors över hela mig och honom.. va jätte synd om honom=/ Fick ingen luft för det kom  så myckket. Han spyr aldrig annars...   :-[

Har ätit världens godaste pastasås gjorda av parmesanost, vitlök och skinkahur god som helst...o nougatrutorna blev bra. Lite mer nougat nästa gång bara!!

Nu ska jag ta mig ett bad innan mitt favvoprogram familjen annorlunda börjar.
Tittar ni också på det? Annars har ni missat nåt.
Tack för idag!!!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0