Hemma igen !

Då var vi hemma. Gick bättre än förväntat. Jag stapplade ner med barnvagnen (babyskyddet i) till Joanna's bil. Fick in oss alla i bilen efter många om och men... kom fram, gick som en mongolid men vi kom ju framåt.
Pinsamt att vuxna människor kan med att verkligen blega ögonen ur sig. Tur att man inte tar åt sig, men vissa är fan värre än barn alltså! Jaja jag var iallafall lycklig oavsett hur det såg ut :-)

Kom in på ett rum och läkaren kom, tog av alla kläder och undersökte lille killen, tyckte han var jätte spännande och tittade sig omkring med stora ögon. Frisk som en nötkärna tydligen, han sa att det kommer mammor varje dag med sina bebisar som är oroliga för förskylning och att bebisarna inte verkar få luft... men det är tydligen helt normalt när de är så små för att deras gångar är så små (?), och det låter värre än vad det är. Han hade haft in flera mammor och bebisar på kliniker över natten (?) för att bevisa att det inte alls var någon fara. Nej nej då får man väl tro på det, han har tydligen inte ont av detta sa han. Även om jag tror det för det verkade så på honom inatt. Haha men jag ska väl försöka lita på honom!
Men han hade torsk på tungan och det  följer tydligen med ner när han äter, därav det hemska vid blöjan där nere. Hade blivit inflammation av detta, det såg han direkt så skönt att man vet vad det är. Så nu ska vi hämta ut droppar till tungan och svampsalva till nederdelen.

Väl hemma så somnade lillen jätte trött... jag har lagt in tvätt, plockat i o rdning, diskat och nu håller jag på med <3Kallops<3 ..
inte längesen det åts men det är ju himmelskt...
Nu håller jag på att somna här känner jag, har ju inte sovit många minuter inatt.
Blir nog tidigt isäng ikväll!
Ha en bra dag allihop! Kramar från oss
:-)

(Nu är jag så trött på att böja min 80åriga kropp varje dag efter den jävla
reklamen som dimper in så nu har jag skrivit en lapp där ute -
 HA HA HA )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0