Idag är en bra dag :)))))))

Joanna med son kom hit förut...jag lekte med killarna på golvet, Leo klappade sin kusin sååå försiktigt på huvudet :-)Käkade lite av gårdagens tacos, provade att gå några meter utan kryckorna med barnvagnen istället eftersom jag inte hade så jätte ont idag - Och det G-ICK :-) Så vi bestämde oss för att pröva ett varv runt huset. Haltande och stapplande (=jävligt fult med andra ord men folk fåår la tycka va de vill)...men tänk att jag klarat gå ut med min bebis alldeles själv, så himla glad!! Tänk om de går att göra såhär en snabbis varje dag, då vänjer sig musklerna vid att gå igen.
Då kan det bara bli bättre ... hihi, bara de hålle sig såhär smärtfritt. Jag blir alltid glad i onödan. Men idag gick det och det var så skönt för Vincent - Han somnade direkt.
Vi ska pröva imorgoon också. Jihuu tänk om gud är med mig förengångsskull...
Nu har jag duschat o gjort mig snygg, vila lite middag med prinsen och sedan åka på middag !!

                                                               ♥
                                                               ♥

Godingen nybadad

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud va roligt att höra.. =) Skönt att det är lite bättre med dig o din höft :)

2009-03-17 @ 19:33:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0