Imorgon bär det av.

De har fixat runt där borta så vi får eget rum och får komma redan imorgon, härligt!
Dock hinner inte Magnus få ledigt så fort så mamma följer med mig och Vince denna veckan så får Magnus va med de andra veckorna! Det blir så bra det också, finns ingen som kan barn/bebisar så bra som min mamma, tycker ju jag iallafall... hihi! Så det är inget jag oroar mig för direkt.

Hon kommer ikväll, så ska vi äta tacos osv så åker vi med sjukbil dit tidigt imorgon bitti.
Tog blodprover på mottagningen idag som skulle skickas dit och så får jag amningsstoppspillret när jag kommer dit.
Träffa läkaren imorgon så jag får börja med en helt ny medicinering, få kortisonspruta osv osv. Skulle göra Magnetrönten där borta också, träffa ortopeder Mm.Kommer träffa sjukgymnast varje daf och träna med henne och i bassäng. Blir super!
En mindre bra sak är att det kostar 350 kr PER NATT för de anhöriga att va med, hmm... det blir inte en billig resa!FAN!!

Jag var hos sjukgymnasten 45 min förut och då hade Vince vart lite ledsen med Magnus.. och när jag kom sov han men när han vaknade så blev han suuuuperglad och skrattade jätte mycket när han såg mig.. ÅHHHHH han kanske saknade mig, usch de ska inte va utan sina mammor i början! Mamma ska aldrig mer va utan dig<3 BUHUUUU! Så underbar!

Tar iallafall med mig laptopen så jag kommer väl blogga ändå, lite kul ska man väl få ha där borta! Det är ju bara pensionärer som har såna här sjukdomar (Och jag) så det lär ju inte finnas mycket att underhålla sig med när man är ledig från schemat! Helt underbar natur är det runt om där iallafall så bllir väl endel promenixer för mamma och vince!
Mitt ute i urskogen ligger detta, ha ha ha ! Ett litet samhälle utanför Halmstad som heter Oskarström. Mysigt med små byar :-)

Nä nu ska jag tvätta massor så vi har kläder med oss och börja packa! Hejhej

V i n c e n t, ord räcker inte till ....... ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! Håller tummarna för er..

2009-03-30 @ 15:53:13
Postat av: madde

Gud va härligt att det äntligen händer något positivt för dej/er!! Hoppas allt går bra! kram

2009-03-30 @ 17:02:47
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine
Postat av: Sofia

Lycka till nu! Jag och Moa håller tummarna för att du blir bra nu och kan njuta fullt ut med din lillprins!

2009-03-31 @ 11:51:55
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0