Jag Är Nööjd

Ibland känns det som man är konstig om man inte blir trött. "Du får gärna lämna honom här några timmar om du vill va själv lite" "Visst blir man trött av det & det?" Osv osv... Nej jag har inte varit trött på honom en enda gång. Varför skulle man..på en liten 5 veckors bebis? Och det skulle aldrig falla mig in att ha barnvakt ännu - Varken jag eller han är redo för det än på länge! Man skaffar väl inte barn för att lämna bort dom de första man gör? Min åsikt iallafall.
Jag njuter av varje sekund med honom och tänker hela tiden vilken fruktansvärd tur jag haft som har en så underbar & snäll bebis. Säger fortfarande inte ett knyst på nätterna, jag ger han mat och då somnar han om igen & så byter jag blöjan. Hur underbart är det inte? Jag hade ställt in mig på att aldrig mer sova igen
 :-)
Jag har ju gått och väntat på honom sååååå länge, inte fasen vill jag lämna bort honom det första jag gör då & vill jag gå o ta ett bad eller fixa naglar för att få lite egen tid så har ju Vincent sin far som han är hos ? Magnus vill ju vara med honom varje ledig tid han är hemma. Kanske också därför det går så bra! =) Jaja...

Nu har vi tagit på dagens Outfit så prinsen är så fiin så. Magnus är på jobbet.
Vincent har blivit smörjd med krämen & fått smörjan i munnen. Han tittade arg på mig medans han fick
hemska kväljningar för det smaka så illa. Hoppas han inte tror jag vill va elak mot honom =/ Han titta så argt  ju, hihi!

Försöka se om man är tillräckligt bra för o komma ett varv runt huset sedan med vagnen *Hoppas*, annars får väl Magnus & Vince ta en promenix senare.
Svärfar med partner skulle komma hit och laga mat senare, dom vill ju träffa prinsen såklart..så det blir väl trevligt.
Nu ska vi mysaa vidare!!!

Får Tacos lagad till oss idag - GOTTIT :D


Kommentarer
Postat av: emelie

Skönt du känner så! Första gången jag hade barnvakt till Max var han 13 månader... Till Tii har vi inte haft ännu men i sommar kanske?? Rätt inställning(ler). Barn kan man inte skaffa och tro man kan springa på krogen/åka iväg på grejer när de är små.. Haha jag menar att jag tycker det var bra skrivet. kram kram

2009-03-21 @ 14:44:07
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0