Kalas-tajm!

Är det idag. Grattis Kevin! <3
Han har haft barnkalas på mcdonald´s idag och varit så glad, och nu väntar vi på släktingarna som ska komma och kalajsa! 5år det är inte illa pinkat !

Vi själva har käkat på MAX, duktigt gött kan jag säga! Finns ju inte Max i Kba så det blir ju inte så ofta, & varitation förnöjer :-) Haha! Vincent låg och sov och sa inte ett knyst, våran going!

Tuva och Jessica var här och fikade igår.. så himla go Tuva! Hihi, var ett tag sen jag träffade henne nu& hon är bedårande! Nu ska dom komma o kika på vårt apartment nästa gång. Najs najs!

Vi har legat i mitt gamla rum och kollat på tv denna morgonen.. så himla mysigt! Vi ska köpa en liten mindre tv till vårat sovrum så man kan ligga där o mysa på söndagarna, hihi! Så gött.

& Min låt vann melodi igår... eller jag höll lika bra på Alcazar, 100 miles och hon med pattarna var faktiskt också bra!
Bye hej.. skriver kanske ikväll när vi kommer hem om det inte blir för sent.

Fick en fin kommentar från Kevins tjejkompis "Magnus, jag tycker du och Emily passar bra som kvinna och man"
HAHAHAHA

Godingen! Min goa vän... Vince och Jessica Busbusbus
Mamma och älsklingsbebis! Älskar dig min underbara son! JESSICA FÖR FASEN; GE MIN DITT LÖSENNNN


Familjen i Kungsbacka :) Lillebror och vince:):)


TINGELING TINGELING, DU BETYDER INGENTINGGGGGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0