lite allmänt tjÖÖÖT

Då har man ett problem mindre. Magnus jobbar på fredag när jag har det viktiga besöket, men hans mor får ha Vincent en stund så får jag åka sjukbil dit! Usch, vill i n t e  lämna bort min lille bebis men detta måste fixas. Är ju bara för nån timma så det ska väl gå bra. Hon har ju haft 4 egna barn så hon vet väl! =) Kommer oroa sönder mig, vill alltid ha min lilla älskling hos mig<3

Lagat gotte mat iallafall, har börjat följa våran "matlista" nu. Hahaha penisnärerna själva. Men jag tycker det är skit bra att göra så här. Så idag var det ju köttfärssås på listan, gjorde den annorlunda än vad jag brukar och öste i creme fraiche och lite sånt och massssssor av färska champinjoner med riven parmesan till. Mums, hahaha jag följer en tråd inne på familjeliv där folk skriver vad dom äter varje dag, man blir läskad som fan och dom skriver för att det ska låta extra gott. Varför skriva parmesan när man kan skriva ost? Hahaha, jag har blitt likadan :-)

Har gått tagit mig en lååång och god dusch precis, man brukar få stressa men nu var ju Magnus hemma!
Längtar tills mitt älsklingsprogram börjar ikväll (v) Familjen Annorlunda såklart, här är ena mammans hemsida för den som vill snoka: (mutcho kul) www.tiobarnsmamma.se
Ska göra natchochips i ugnen med ost (inte parmesan, hahahaha) och mumsa på till!
Ska bli sååå kul att lämna lägenheten och åka iväg til helgen, jihu!
Min farbror som har samma sjukdom som jag (fast har höften opererad) har fått börja med en svindyr medicin häromveckan och han är skit bra nu och vill börja dansa balett skrev han, hahaha! Han har haft det jobbigt i 25 år så det är så kul för honom. Han är världens bästa farbror, unnar han allt gott i världen! ♥
När jag blir bättre och Vincent lite större så ska vi åka till Stockholm och då ska jag ta en fetingöl med honom!

MysAAAA mysAAAA with the family! BYE

Sletna morsan igår!  Den bjur jag på, en kan inte alltid va tiptop! tyckte inte om den nya mössisen, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kunde tro att emsan skulle bli en sådan husmor som lagar massor med god mat :D Hoppas ni har det bra! puss kram

2009-03-09 @ 23:22:43
URL: http://mittbrev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0