Lite ont i magen!

Har jag inför morgondagen, är väl rätt mesig av mig känner jag! Men det vore väl värre om man inte brydde sig alls?
Jag är så rädd att mitt lilla hjärta ska vara ledsen när jag är borta. Inte för att jag menar att Magnus inte klarar av det för han klarar det minst lika bra som mig, MEN att han ska vilja ha tutten och den inte finns här =S Att det är möjligt att vara så här orolig, går inte att beskrivas om man inte har barn själv.
Fick inte pumpat ut mer än 50 mg förut iallafall, ska prova lite mer om en stund men då får han väl ta ersättning om det inte räcker. Jag testade att ge honom det för första gången igår, han smackade lite konstigt och stack ut tungan sen sög han på som aldrig förr. Men även då oroade jag mig som tusan med mitt mamma-hjärta och kände mig oerhört elak! Han rapade flera gånger, satte lite i halsen (det är ovant eftersom det går snabbare med flaskan) och så bajsade han tre gånger. Min lilla, är ju magen som inte är van... men han drack det iallafall så han tar ju flaskan vilket är skönt, och det var inga problem för honom att ta bröstet sen igen!
Funderar på att prova en gång till ikväll så man vet säkert att det funkar imorgon. Jaja, mina bekymmer är stora, förmodligen inte för er.. Så kanske inte så kul att höra på=)
Han fick sitt person-nr igår iallafall. Skönt! Och vi ska skriva i hans namn o skicka in. Vi funderar som tusan på andranamnen. Vi ville först inte haft något alls, hur ofta tycker folk om sina andranamn liksom?
Men efter många om och men har vi nog beslutat oss. Får redan börja tänka på dop snart också. Vill ju ha det när han är ca 3-4 månader! Vill ju att det ska va fint liksom, hoppas jag blivit bättre tills dess. Hur kul är det att gå fram till präsen inför alla med kryckor då? Snacka om att känna sig...... ?

Fortsätta packa & titta på desperate housewfife som man missa igår.
Trevlig helg, nu skrivs det nog inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0