Lugnet före stormen.

HA HA HA HA - Fy fan va mesig jag är, jag riktigt skäms!
Är iallafall en riktig tråkig och seg och deppig dag idag =/ Men kanske behövs om det blir en fullspeckad vecka / tid framöver? Lillälsklingen somnade i min famn och jag somnade jag också, så vi sov ihop så mysigt här i soffan så!

Skulle åkt till Troollis men Mammsen va förskyld och ont i halsen så det vill vi inte riskera att Vince blir sjuk.
Mitt allt<3

Nått gott idag iallafall. Ska bjuda på mitt recept :

4 laxfiléer
2-3 dl grädde (visp eller matlagnings-)
en påse färsk babyspenat (ca 150 g)
finriven parmesanost
salt och peppar.

Lägg spenaten i en form och lägg på laxen.
Lägg över grädden, salta och peppra och strö rejält med riven parmesan över alltihopa.
Gratinera i ugn, 225 grader i ca 15 minuter eller tills osten fått "fin färg".
servera tillsammans med rostad potatisklyftor och sallad.

Ni glömmer väl föressten inte Sanningens ögonblick ikväll?
Så roligt.. Programledaren ställer olika pinsamma frrågor till personen så ska dom svara ärligt..
kollar dom med lögndetektortest. De anhöriga sitter bredvid o kollar på.
Oftast så gör de bort  sig totalt, och sånt fullkomligt älskar ju jag!
Ha ha ha . Skadeglädjeeee är den sanna gläädjen!


Kommentarer
Postat av: andrea

det lät super gott! Hoppas våran ungn kan fungera snart så vi med kan göra så god mat! Vi har bara spisplator! Så tråkigt.. Hoppas att de går framåt nu när du ska iväg på en liten resa. Hoppas verkligen för din skull och din lilla familj.. Kram kram

2009-03-29 @ 17:26:09
URL: http://mittbrev.blogg.se/
Postat av: emelie

Hejsan! VEt du vad som har hänt med Joannas blogg? HAr hon tagit bort den? kramar

2009-03-30 @ 13:59:32
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0