M a r s, Månad

G O D D A G E N S (=
Jag sitter fortfarande IKKE-i o rdninggjord! Vi vaknade sent idag våran familj! Vincent är en 7sovare som sina föräldrar! Ack så goooo. Han är som en liten fågelunge, han pickar med huvudet fram och tillbaka när han ligger på min mage och vill ha mat, hihi!

Var bjudna på middag igår ju hos Magnus pappa. En liten stund innan vi skulle åka så ringde han och sa att Christoffer (brodern) hade ramlat och brytit lårbenshalsen =S Stackars Totte .. benet hade bara hängt & låret var verkligen HELT av.
Usch, vilken smärta! Så idag blir det operations för hans del så får vi väl se hur det går men det är ju jävligt illa.
Iallafall så åkte vi till hans lägenhet iallafall med Joanna & hennes mor & åt rostbiff, gratäng och bea-sås.
Beasåsen var den gudomligaste jag någonsin ätit, resturang bea =) Den ska jag alltid köpa hädanefter. Blä för pulversåsen!

Tittade lite på Melodi samtidigt som vi satt och inspekterade våran lilla modell...hihi han är så himla vacker, så go personlighet! Gud vad vi älskar dig. Lilla lilla bebis, sniffa i din hår och känna bebislukten kan jag göra dygnet runt.
Iallafall, den sista låten var riktigt grym. Med det blonda yr-rufset! :-) Blondiner är bra snygga (fast hon var verkligen inte det, kom jag på) - Hahaha!!!

Nyss skickade Linda och sa att dom är på väg idag istället. För snäll som jag är så tycker jag det är roligt iallafall fast jag borde skita i det... så vi får väl se om dom dyker upp! Ibland önskar jag att jag var lite mer lång-sint men jag är uppenbarligen inte sån som person. Vi har trots allt varit vänner sedan vi var 1 år.
Tacos blir det ikväll och endel tjöt. Älsklingen är iväg och tränar, han har blivit såååå biffig de senaste veckorna *MUMSSFILLIBABBS*.
Tack och hej -

Vi i början på hösten tror jag. Haha


Låg på förlossningen och hade
ONT, jag är så snygg med mina
ben som jag inte får ihop =S                               
Träna, träna träna DOM.
                 
Mamma och Vincent ses
efter 9 månader i magen :)
       
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0