Malena ernman

Är riktigt grym, tycker hennes låt påminner mycket om Nightwish.... Hoppas hon vinner, så det blir en liten annorlunda låt i år, behöver ju inte se likadant ut år efter år ??



Jag och lilleman sitter o tjötar, han är jätte nyfiken och tittar sig omkring i hela längenheten..han verklingen vänder runt huvudet - Så sööt !! Riktig tjockis är han, världens vackraste *skryta*
Ska äta lite frukost och vänta på Helen..jeppjepp!

Pissväder..regnar som as! Kul eller inte.
men en mysinnedag (haha som alla andra dagar) Pappan jobbar som vanligt och vi saknar honom!
Jag älskar dig mest i hela världen min lilla tjockis! Pusssssss    Världens finaste killar -   M i n a ! :-) Kärlek till tusen!
Min faster och vince!                   

Har inte mycket kul att skriva just nu. Matte var här förra veckan förresten och Vincent  fick så fina kläder och haklappar! Så gulligt! Nu vill min lille kille inte ligga ner mera.
Familjeliv är den bästa communityn någonsin, på tal om inget!
Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0