Min Helle Pelle :Þ

Som vi kallade henne för som barn :-) Hahaha.
Vi har haft en väldans trevlig dag, skrattat så in i helvetus. Mina öron har fått höra mycket välbehövligt skvaller, då mår man genast mkt bättre så tack för att you maked my day! Vincent fick så himla mycket fina kläderplagg så det var inte klokt. Hade verkligen inte behövts. & vi har blivit smygfotade vad vi än gjort, hade man vetat det så hade man ju fått pigga till sig lite, så läggs det ut bilder på mig någonstans så har jag inte blivit en sleeeeten morsa utan jag hann inte riktigt idag (det är väl det dom brukar skylla på, morsorna?, haha)

 tyckte detta va kul, skaffa en pluttis snart, tro?? så fina stuffs MAMMASSSSS REN KÄRLEK

Nu är man trött som en orakad mört, mannen min är och tränar..
laddar ner "låt den rätte komma in"  som vi ska lägga oss i sängen och se om en stund, myspysens!
Tack för idag! ♣


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå säg till mig va du tyckte om filmen haha! kanske bara jag som tycker de är en skitfilm. Puss&kram roligt att du har haft en bra dag btw!

2009-03-08 @ 19:04:17
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Va söt bebis, längtar tills jag får barn :)

2009-03-13 @ 14:05:13
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0