NY DAG.

Hej hopp.. nu har jag ringt skatteverket för hans personnr har inte kommit ännu men det hade skickats lite sent, den 5e så det var på väg iallafall. Bra! Så ska vi fixa faderskapet och gemensam vårdnad så det är gjort.

Nu ska jag äta frukost medans lillen sover. Smörgås, yoggy och frukost, mumma är vrålis just nu!
Solen lyser och Magnus & Vincent ska gå ut på promenix efter frukosten, gott för dom!
Jag ska städa och dona för det är inte fräscht på gölvena direkt här nu och fint ska det va när man har en bäse hemma.
Ska lägga filten på golvet sen och leka med Vince :-) Han är så himla duktig på allt tycker jag, haha *skrytmamman*. Han lyfter huvudet som fasen och gjort sen första veckan, han är så stark i nacken... och när han sitter i mitt knä vänder han ALLTID huvudet bort mot fönster för han tycker det är så intressant  där borta.. hihi så underbart söt min lille!

Nä frukost va det ja! =D HEJHEJ

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej det ska ju egentligen inte känns något efter. Men nu efter 9 månader blir man ju lite orolig när det fortfarande känns.. Men tror inte det är något farligt

2009-03-11 @ 16:08:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja precis, är ju livrädd för att bli steril. Skulle vara min värsta mardröm!!



Jo här är allt på topp, hur står det till själva? Går allt bra med lille Vincent? Kommit in i rutiner och så??



Kram

2009-03-11 @ 22:14:58
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0