Nybadad bäseee

Japp, han är nybadad. Han visste inte riktigt om han skulle tycka om det eller inte, men tillslut bestämde han sig för att tycka om det ändå. Var så nöjd, låg o sprattla med benen och tjöta. Hihi! Så kul att bada.
Sedan la vi oss på skötbordet och där va det ännu roligare för där man man titta på sin älsklingslampa.
Rengjorde naveln och klippte naglarna och på med fina jamasen så nu ligger vi här i soffan inringade i goa filten han fick av Tuva och väntar på Mcdonalds, chicken nuggets blir det! Gottig kvällsmat :-) Han hämtar även ut ett paket på Hydro som jag fick en avi på i brevlådan idag - Spännande. Jag får alltid roliga saker på posten, tycker jag!

Imorgon har Magnus tagit ledigt så ska vi till läkaren på morgonen. Tur Magnus följer med, då blir det ord och inga visor... Ha ha ha! Jag är alltid så snäll men det går inte o va snäll längre!
Får även reda på Röntgensvaren ä n t l i g e n ! Inte en dag för sent.

Här leker jag med mina killar. Leo & Vince - Kussarna! Fråga mig inte varför jag sprang
runt halvneck medans dom var här?!?! HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0