ren kääärlek.

det går en varm våg genom hela min kropp med kärlek
när du tittar upp med dina stora ögon in i mina.
när vi pratar med dig och man ser hur du verkligen tänker
och försöker förstå det vi säger, när du ligger på mig och sover.
när din lilla lilla hand kniper tag hårt om mitt finger.
när du fäktas och sparkar det hårdaste du kan - så duktig!
när du lägger din hand på mitt bröst, din lilla ljuvliga hand!
när jag pussar på dina små fossingar så gudomliga.
jag har aldrig älskat någon i närheten av så mkt som dig.
min son . den vackraste varelse som finns!
jag kommer alltid vara här för dig och göra allt jag kan för att
vara den bästa mamman <3
Kevin Vincent Falk


Kommentarer
Postat av: madde

snyft Så fint! Lycka till i dag!! kramar

2009-03-13 @ 04:38:41
URL: http://metrobloggen.se/mammamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0