¤Semestersvenskarna¤

Följer jag slaviskt varje vecka.
Jag får verkligen en energi-kick av livet när jag tittar på detta!
Att kunna jobba sådär måste vara såå underbart. Allt har väl sina för - och nackdelar (=de längtar såklart hem till sina näraochkära då de är borta i lååånga perioder) Men jag tror fördelarna överväger. De kanske jobbar konstant, men när de är lediga har de den bästa fritiden man kan tänka sig. Vad är bättre än Thailand? Sol, bad, snorkling resturangbesök & drinkar på kvällarna :-) Det hade jag kunnat jobba på frentetiskt för... + att sådant slags jobb verkar kul. Träffa massor med nya människor man kan tjöta med och lösa massa olika problem! Man blir ju även sammansvetsade när man jobbar ihop sådär hela tiden och kommer nära inpå människor som man lär känna och blir vänner med.

  

Vem hade inte velat tillbringa sin fritid här?
Jag längtar tills min familj kan åka till Thailand tillsammans! Kanske om två år? När Vincent blivit lite större för att kunna åka en såpass lång resa. Vårat dröm-resemål!
Nästa år blir det ju antagligen en resa tillsammans med hela min släkt då de är flera som fyller jämt samtidigt. Kan vi verkligen behöva - En solig utlandsresa =) Tills dess ska jag drömma vidare om Thailand.

Kommentarer
Postat av: emelie

Nä jag gick igenom "party kontrollen" men hon sa till Björn att han skulle sluta arbeta för jag kan inte vara gravid,ha hand om 1 barn och 2 hästar och en hund när han jobbar borta. Hon ville allvarligt han skulle börja jobba nånstans i kungsbacka, precis som om det var jätte enkelt att byta jobb?!

Sen sa hon massa annat konstigt och tyckte jag skulle gå på speciella grejor bara för jag hade haft massa foglossningar när jag väntade Max. Vilket jag inte kunde för jag hade ingen barnpass mitt i veckan. jaja tur man får byta! Mår lillen bra annars? kram

2009-03-04 @ 16:55:19
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0