Strååålande sol !!!

Imorse när vi vaknade så sken solstrålarna igenom persiennerna, dom dagarna vill man bara flyga upp ur sängen.. skynda sig upp och äta frukost och ge sig ut på massa äventyr.
Verkligheten ser inte riktigt ut så just nu men på lite bättre humör blir man allt och jag ska försöka ta mig ut med vagnen och se om vi kommer ett varv runt huset så vi får snosa in lite solsken jag och Vince :-) Annars får Magnus ta en promenix med honom efter jobbet.. ut ska han iallafall! Hihi
Ska baka dom där nedrans nougatrutorna idag som inte blivit av än så har jag tänkt att vi ska ta en fika för oss själva på balkongen också! Mysmys, lite kallt kanske det är men man får väl dra på sig kläder.

Känner mig jätte trött idag... Mamman är inte van vid att vakna vid 08-tiden på morgonen, men mycket härligt måste jag erkänna att det är. Man har hela dagen framför sig och dagarna blir så mycket längre och man får mer gjort!
Men ska nog lägga mig sen när lillen sover och sova en stund jag med.

Idag skulle jag varit på efterkontroll hos läkarn men fick avboka det för jag inte kan ta mig dit på nåt sätt.
Magnus jobbar. Det är SÅ kul att va beroende av andra.

På onsdag ska jag äääntligen till min sjukgymnast. Hon har haft semeste och innan det har jag ju fått barn, men det  ska bli nyttigt och skönt att komma dit. Gör ju mina hemmaövningar varje dag men det är alltid skönt att bli inspekterad, se om det hänt något och få lite extra pepp ! Så ska jag till min läkarmottagning på fredag och som vanligt så har jag höga förväntningar....

Nu ska vi lägga oss på en filt på Vincents rum och titta på hans fina lampa i taket. Han ääälskar att titta på den, så spännande och fin tycker han att den är. Tittar med de största finaste blåaste ögonen i denna värld ♥

Vi myser innan läggdags <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Kicki

Gud va´gott det ser ut, skulle ox åvilja ligga å mysa så där , ha´ det gott o ta hand om lille goingen tills vi ses nästa gång kram kram

2009-03-23 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0