tacogratäng.

Jag har inte alls hunnit med så mycket som jag skulle velat idag, dagarna blir som dom blir med en spädis hemma.
Vissa dagar blir det bara matning och byta blöja heeela tiden och vissa dagar hinner man kanske duscha/städa/hitta på saker osv osv :-) Försöker att inte ha dåligt samvete för att ha suttit o bara matat honom o sneglat på när han sover en hel dag . Men jag tror ändå det är nyttigare med lugn och ro för små bebisar än massa fläng!

Vi hade besök av Joanna O Leo förut o vi tittade på Twilight, vampyrer. Joanna o Magnus blev helt ifrån sig.. ha h ha!
Jag behöver v e r  k l i g e n  städa, men när finns tid till det? Jag mår dåligt när det är bös på gölvena...
Pappan i huset jobbar, jag ska se om min lilla herr vill tillåta mig göra en tacogratäng stax, börjar bli hungrig. Går ju någorlunda snabbt o enkelt att göra! Mums.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0