Trollhättis.

Hej hej gött folk!
Nu är vi i Trollhättan. Magnus blev dålig igår kväll och fick gå in till näl och kom hem nyss! =/ Buhu, han spydde, skakade och hade svårt att andas. Dom gissade på panikångest av inre stress för proverna visade inget! Det har ju hänt mycket de senaste med min sjukdom som aldrig går över + den svåra förlossningen så det kan bli så när kroppen väl får slappnat av. Buhu stackars baby!

Annars åt vi tacos igår och Vincent hade det så gott här. Mormor & morfar ville ha honom hela tiden och gick runt med honom så jag saknade honom massor.. Hihi!
Idag kommer nog Jessica & Tuva upp och säger hej, och Helen! Ska äta gotte mat och mysa här idag, träffa folk och se på Melodifestivalen i globen ikväll & äta massa gott.
Imorgon fyller Kevin 5 år så då blir det kalajs!
 
Sahlgrenska igår gick väl..... eh, skulle varit där dagen innan =S Som tur var fick jag träffa en läkare ändå!
Som tyckte detta var fruktansvärt, visste inte vad hon skulle göra innan röntgensvaret kommit, men det hade det till det andra mottagingen så vi bestämde att jag bara skulle gå dit. Så jag inte behöver gå till två ställen.
Jag sa att detta var fruktansvärt, o jag inte jag leva såhär .. jag har en bebis att sköta om och jag kan inte sitta fast i soffan varje dag och det förstod hon. Vi pratade om höft - byte men det kan man inte göra innan alla svar på röntgen, magnetrönten osv. Men det är mitt enda hopp nu! Det ska jag säga till min andra läkare om c2 veckor att det SKA JAG HA NU! Detta blir aldrig bättre, läkarbesök på läkarbesök hjälper inte ändå. Jag behöver en ny höft NU.
Hon sa att blir operationen lyckad så går man precis som vem som helst, får inga fler skov eller något.
Hallå eller klart jag ska ha det, det kan liksom inte bli värre än så här? Dom vill inte helst göra de på unga människor .. men varför göra det på äldre? Det är väl vi som har hela livet framför oss och inte ska behöva va invalid.
Jag behöver en ny NÙ, jag tänker inte ge mig! Även om detta blir bättre för ett tag så kommer det ju alltid komma tillbaka då och då.. jag vill kunna leva livet fullt ut, inte behöva tänka ne nu kan jag inte bada i havet idag, då blir jag kall.. och då kan jag inte gå imorgon! Jag vill kunna göra saker med min son!
Detta är det enda som finns o kämpa för , för som sagt blir detta ju inte något bättre.

Nu ska vi äta gotte mys och mysa med min underbaraaaaaa son <3 Han vädra rumpisen igår och det var sååå gott. HIhi.
Hejehj

Kommentarer
Postat av: andrea

hoppas att du får de du önskar dig :D!

2009-03-14 @ 16:16:39
URL: http://mittbrev.blogg.se/
Postat av: emelie

Usch vad hemskt med Magnus och det du får stå ut med varje dag. Man kan inte förstå hur det är att inte kunna röra sig. Hoppas verkligen allt kommer bli bra, eller iallafall bättre. Kramar

2009-03-14 @ 22:31:41
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0