Trööök-Söndag

Känns det verkligen som det är idag..det är t.om grått & trist ute.
Sovit som en gudinna, man är helt slut på kvällarna nu för tiden, man ska va glad om man orkar vara vaken till 22.. haha och jag som alltid undrat varför mina föräldrar slocknat i soffan vid 21 & då har dom t.om två småbarn som går upp vid 06tiden..Vincent sover ju till 8-9 så ska absolut inte klaga =)=)

Ska försöka bära in den stooora vikta tvätthögen. Att det finns så mycket klädeer. Kan inte påstå att mycket är mitt (Vince har har mkt kläder som helst, vissa som är urväxta har han inte ens hunnit använda..buhuu), behöver verkigen shoppa till mig snart. Har inte ens en vårjacka, köpte en snygg förra våren men den försvann i fyllan o villan - Hur lyckas man? =O
Har sett en underbar kavaj på HM för 499:- Som jag SKA ha .. så snygg! Funderar på att prova jeansleggins.. kanske är snyggt ändå? Är såå trött på att gå i joggingbyxor,, Gjort sen augusti och jag tänker inte ha trånga jeans som gör det ännu svårare att röra sig. Ja de tåls att tänka på!

När Magnus kommer hem ska vi på söndagsmiddag också. Kan inte bli mer söndag än så här!
Nu ska jag äta tacosss till frukost. med cashewnötter i, det var riktigt smarr!!!
Puss och Krammm..Ses på Stannnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0