Trött-trött-trött

Nu är vi hemkomna från söndagsmiddag hos Magnus mormor, även hans farmor&farfar kom dit för dom hade inte fått träffa Vince ännu :-) Åt middag och åt efterrätt, satt och tjöta ett par timmar! Trevligt.
Gamlingar är roliga "Låt du han ligga, de ska skrika minst 3 timmar om dagen" Osv osv... HAHAHA, stackars barn förr, fick inte mat mer än var fjärde timme fast de va hungriga =S
Vincent fick fina kläder också.

Vi var o postade brev förut, Magnus satte på frimärke och slängde i kuvertet - TOMT . HAHAHA brevet låg kvar bredvid oss i bilen. Vilken jubel-idiot, hahahah!
Och när han jobbade förut ställde han bilen utanför ett bageri så skulle han bara springa in o hämta en macka och när ha kom ut så kom en gubbe fram o slog honom i ryggen och sa att han inte fick stå där . HAHAHAHA och kalla han respektlösa människa! Hahaha fy fan va roligt. Vilka idioter det finns!

Nu är jag dödens trött, orkar knappt hålla ögonen öppna. Ska byta blöjan på min lille fine bebis så ska vi lägga oss & mysa framför en film <3 GODNATTENS!
-

Min mobil har legat hemma utan batterier idag ifall någon försökt nå mig !!!
Ska leta upp laddaren och ladda den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0