emsiss

Älsklingen sov ända till 10 idag, jäkligt gott för mamman! :-) Vaknade bara en gång inatt kl 03 för mat.

De på Bvc tyckte inte jag skulle vänta med att trappa ner  amningen osv ,utan att jag skulle sluta direkt. Viktigast att jag blir bra, men jag sa ändå att jag tar denna helgen o trappar ner så jag skulle byta varannan måltid mot ersättning och på måndag får jag en medicin som stoppar upp amningen.
Hitills har det gått jätte bra, han tittar lite konstigt när han får flaskan men sen surplar han i sig som det lilla matvrak han är :) Hihi, brösten gör jävligt ont och blir sprängfyllda så jag får tömma dom när de är som värst men inte i onödan för då hålls produktionen igång. Fast spelar la ingen roll om jag ändå får en medicin som stoppar det.
Ingen rolig visa, jag som älskar o amma (vi har så mysiga stunder).. och känner mig usel rent ut sagt, men jag är ju uslare om jag inte kan ta hand om honom! Ska iväg o köpa de bästa flarrorna osv iallafall.

Magnus och Vincent är ute på promenad.. skulle gå till Coop o köpa hårfärg o lite annat. Änna på tiden, mitt hår se för jävligt ut rent sagt. Har klippt bort allt de slitna nu också. Jag ger mig knappast ut på äventyr till frissan för o få bort topparna, inte i dessa tider. Men ska ta en helronovering av huvet sen när det blir bättre.

Läkarna från Spenshult ringde igår eftermiddags och dom ska placera om rummen där borta så får vi nog komma redan i veckan nu. HÄRLIGT + att jag nog kan börja med de medicinerna eftersom jag slutar ammningen. Götttttt!
Det kan väl bara bli bättre =) Undra varför de visat förändringar på längryggen också, hon tryckte där på igår och då kändes det faktiskt endel och det har jag aldrig tänkt på. Och nu känns de som de gör ännu ondare i höften bara för att jag vet att den är förstörd. Ha ha ha! Läkarn ville skriva ut ren morfin men jag tycker inte det känns bra när jag har en liten bäse att ta hand om! Får väl se, det är så jävla mkt bekymmer.

Ikväll ska vi ge oss iväg på middag, vi är bjudna på middag varenda helg typ =P Imorgon kanske vi åker till mamma en sväng.. Hon vill ju träffa Vince o de kanske inte blir på ett tag om vi ska iväg på vistelser!
Nej nu ska jag passa på att ro om mig själv i badrummet o dunka musik medans favvisarna är iväg.
Hörs sen!       -      Tack för alla fina kommentarer, betyder maassor! (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0