Lill - Lördag =P

FUCK - va ont jag har på mornarna !!! Tar ett jädra tag innan musklerna/lederna mjukats upp och jag kan "lyfta" benet och få det med mig och inte släpandes. Vet inte varför det blivit så mycket värre? Antagligen för dagarna innan förlossningen hade jag så ont i blygdbenet för han tryckte sig neråt och då var jag inte lika rörlig.. sedan efter snittet vågade jag inte röra mig så mycket, eller träna mig! Då går det utför med en gång. Nu gör det ju nästan för ont för att träna också =S
Segt att behöva va hel-veck i huvudet av alla mediciner! Ta typ 7 på morgonen, eftermiddagen och kvällen! Blir ett par stycken per dag - Bra för kroppen! Men jag skiter i vad som är bra för kroppen bara man är någorlunda smärtfri... men det är ju inte hälften så smärtfri som jag vill vara. Jaja...
Det är tur att Vincent är så liten och man inte behöver springa efter honom..vad hade jag gjort då? Nästan så jag blir stressad nu på morgonen när jag lägger honom i vagnen och går iväg för det går inte fort och är han ledsen blir jag hyperstressad och skyndad mig iväg så fort jag kan. Toa-besök kan man nästan glömma! .... Men vi klarar det fint iallafall. :-)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt jag och bebisen min! Få med pappsen och handla lite kanske när han kommer hem. Behövs fyllas på lite frulle-mat och middags-mat! Jag har blivit en riktig gammal tant... har börjat älska att titta efter matrecept och bakrecept .. Hahaha! Men det sägs ju att man blir en ny person när man får barn och det måste ju bara stämma!(= Är mycket som jag inte prioriterar som förut, många jag inte har något gemensamt med längre..osvosv! Sorligt kanske men livet får en ny tid och en ny fas! En mycket viktigare sådan.

Riktigt riktigt bra var desperata hemmafruarna igår... Undra va Dave är ute efter?? Mike..det fattar jag också men varför?
Han är jädrigt lömsk... Hahaha! *SPÄNNANDE*

Jävligt dålig mobil-kvalité
bara lilla jag i min fina fina jamas.  finaste varelsen

Nu ringde min BM också och vi bokade tid för efterkontroll hos läkaren. Man ska gå igenom förlossningen osv .. många blir deprimerade och funderar väldigt mycket på förlossningen när det blir katastrof-snitt eftersom det går så fort och man inte hinner med. Så det är väl bra! "Det ska vara drastiskt när det gäller dig" ÖH, ja visst! Jag kan hjälpa att jag är sjuk och jag kan hjälpa att fosterljuden gick ner. Jag gillar inte alls den feta kossan till Bm längre!!! Men jag slipper ju henne nu.

Nu sover lillen så då kanske mamman får unna sig lite frukost =) Kramochpuss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hopp..

Läste om din barnsmorska..

Kanske det kan va en som börjar på M

I så fall har vi haft samma, och nej hon är VÄRDELÖS

2009-03-04 @ 15:33:41
URL: http://metrobloggen.selinnebbasmamma
Postat av: emelie

TACK! hihi. alltså har barnmorskorna problem där uppe... Jag hade en Annelie men bytte till Tiina för hon den första var inte riktigt klok! Usch det måste vara hemskt o gå med ständig värk. Det kanske vore nått, pogrammet ikväll. kramar

2009-03-04 @ 15:57:31
URL: http://frokensundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0