Vad ska man säga??

Im going home. From the place where I belong

Vi har legat i sängen och pratat & skrattat hela morgonen, jag och Vince!! Det händer så mycket varje dag med min älskling.Vi har så mysigt ihop, hihi min underbara underbara bäse.

Idag skiner solen så jag ska sola min bleka kropp lite på balkan. Värma på min goda fläskfilegryta jag gjorde igår (gjorde hur mycket som helst) , la i massor med färska champinjoner, lök, grädde, soya, sweet chili sås, balsamico, vitlök, lagerblad - Hasselbagspotatis till. Behöver väl inte nämna hur gott det var?

Lägga oss och vila middag en stund, är lite uttråkad idag .. minst sagt! och TRÖTT. Hört att tröttheten kan komma när man börjat inse att man fått en familj och sådär, för jag var inte alls trött de första veckorna.
Sen gör väl medicinerna sitt också när det gäller trötthet såklart. Och smärtan.

Jaja känner inte alls för detta idag, kanske piggare sen?

This love has always been enough for me


Kommentarer
Postat av: camilla

man lägger upp bilden på sin blogg.

och ger den vidare till dom man tycker är värda den.

och jag ville ge den till dig för att du kämpar så me din värk mm. :)

2009-03-26 @ 15:01:04
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0