Ojojoj, sånt här är kul!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Emily
Smeknamn: Ems, emsiss, emsan, flemman
Låt som när du är ledsen sörjer till? Roxette - So far away
Beroende av: Cola, sötsaker, närhet, Vincent
Vad tror folk om dig?: Jag vet ärligt inte, vad tror ni om mig?
Stämmer det?: -
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt utseende (Skrytsamt det lät?), att jag kämpar (och det är alltid kul att höra)
Vad säger du för att imponera på någon?: Imponera? Det vet jag inte hur man gör på folk.
Hur imponerar man på dig?: Med humor!
Brukar du skratta för dig själv?: Självklart!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: HejEmily. Tänkte höra hur det är med er? Är Vincents eksem bättre? Kram
Var bor du?: Britta lenas, hyllan / Kba
Trivs du där?: Ja, det gör jag verkligen!
Äger du några converse: Nej, inte riktigt min stil
Sprit, cider, vin eller öl: Cider & vin, men just nu alkoholfritt.
Brukar du bli för full: Brukade bli förr.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Människor som inte har bättre för sig än att prata skit & lägga sig i saker de inte har med att göra
Hur svarar du i mobilen: Hallå? Eller Hej det är Emily
Vem ringde du senast?: Mödravården
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns ej
Antal timmar sömn inatt: 9 härliga timmar!
Sov du ensam: Nej, Magnus och Vincent sov bredvid..ibland sov lillälsklingen på min mage<3
Brukar du komma i tid: Ja, nu för tiden brukar jag det.
När mår du bra: När jag har kärlek omkring mig och när de i min närhet mår bra.
När blev du fotad senast: Igår på middagen
Hur känner du dig nu: Obotligt trött och att jag behöver göra nytta.
Vanligaste färg på dina kläder: Det är väääldigt olika
Vad tycker du om fötter: Små & söta och med lite nagellack blir det pricken över i't
Vad saknar du: Hälsa =/
Hade du en bra kväll igår: Ja, slocknade fort.
Favorit dryck på morgonen: Juice, mjölk eller oboy. Smooties
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00
Är du blyg?: Sällan
Sysslar du med någon idrott: Nej men sjuktränar
Vill du hellre ha mail än brev: Japp, då slipper jag köpa frimärke när jag ska svara och jag kommer aldrig ihåg att posta brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja, på gatan i Rhodos (Matförgiftad?) och på gatan på väg från Mvc (Gravid)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Försöka förstå mig på killar
Är du nöjd med ditt liv: Inte förrens jag blir frisk
Är du bortskämd: Jag är nog det =P
Vad gör du i morgon: Vet inte ännu,
Vad är det värsta du vet?: falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: beror på hur mycket jag har
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: .
Vad längtar du till?: Att kunna gå igen
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Finns mycket mycket falskhet men försöker undvika de och fokusera på de bästa.
Vad använder du för shampoo?: Den här gången blev det Wella
Vad är det finaste du fått?: Livet
En speciell dag du minns: När jag och Magnus blev tillsammans & när jag fick möta min son första gången
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om väldigt många!
Du samlar på: Inget vad jag kan komma på
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma pappa
Gillar du golf: Nää, men min man löves it
Vilken tid gick du upp idag: runt 08
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja!!!
Är det okej att gråta: Det bästa är att gråta om man behöver det.
När grät du senast: När Vincent log åt mig igår =)))
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shopppppppppa och resa. Leva loppan.
Bär du glasögon eller linser:
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid8- 9 typ
Har du piercing: Hål i öronen, har haft i näsan, bröstet o naveln
Vill du gifta dig: Ja! Och det ska va stort & mäktigt
Vill du ha barn: Har precis fått ett mirakel<3
Solar du ofta: Inte solat sen i somras nu pga graviditet (så ja, jag är som ett spöke) men annars tycker jag det piggar upp att sola imellanåt.
Är du bra på att laga mat: Tycker jag :-) Börjar bli riktigt intresserad av matlagning så det kan ju bara bli bättre.
Är du flygrädd: Ine längre, jag var det men märkte sist att det ju gick väldigt bra.
Hur vig är du: som en 80årig invalid ungefär.
Är du musikalisk?: Verkligen inte.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola :D
Vilken är din favoritglass: Piggelin, 88an, melon, polkagris
Tror du på ett liv efter döden: Nej. Det är bara becksvart
Tycker du om sushi: var så längesen så ska provas snart igen för att återupplivas.
Vad äter du helst när du ser på film: godis, chips med dipp eller en god middag,
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!
Har du tandläkarskräck: NO
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Vet inte längre.. är trött mestadels
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Aldrig
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Tränar mitt ben varje dag för att hålla musklerna i någorlunda shack o för att undvika propp.
Senaste låt du hörde: Vincero - Fredrik Kempe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0