Världens snällaste kille. ♥

Är Vincent ! Vi är så glada att du blev just DU =)) Fast ibland ryter hans temprament, då kokar han inombords och blir alldeles röd i ansiktet, så när han är som argast på mig (när vi byter blöja eller jag ska peta ut en snorkråka, te.x) då vill han inte ens titta på mig utan han blundar när jag pratar med honom. HAHAHAH! Mammas söta underbara.

Nu står min goda (hoppas jag), vitlöksgratäng och bubblar i ugnen, tills det blir det lövbiff, färska champinjoner, sallad och sås! Mm NAMNAM *Läskar mig själv*. Är jävulskt hungrig.
Jag ska bli värsta svullot har jag bestämt mig för, "glöm inte bort dig själv, ät nu, ät upp". (Alla granskar en alltid för att man är smal), så jag ska slänga i mig MASSOR av mat varje gång jag äter, och äta 4-5 måltider per dag så ska vi inte se om man lyckas gå upp ett par hekto och slippa kommentarer! Mohaha.

Imorgon skulle förmodligen min barndomskompis Helen komma hit på besök, och det passar ju ypperligt eftersom Magnus jobbar... så vi får lite sällskap! Vi har alltid kul så jag har saknat henne! Hon arbetar heltid som målare så det blir ju inte ofta tid över för henne. Vi är ett gäng tjejer som alltid var med varandra, vi bodde i samma område och gick i samma klass. Kul om man kunde träffats oftare, men det är ju såå.. folk blir vuxna, får sina egna liv & får man då barn på det så har man inte så mycket gemensamt kvar med många, tyvärr! De som hänger kvar hänger kvar, och det är väl inte så många sorligt nog! Jessica är ju en av dom som jag fortfarande pratar med (och hon har ju såklart en dotter,hihi), inte så ofta heller som man vill men jag bor ju i en annan stad nu så klart det inte blir varje dag. Men snart blir jag frisk och kan ta körkort och då ska jag hälsa på ofta! ... Djupt det blev här :-)

Ska ställa mig och steka köttet! Är vrålis... Hoppas på en riktigt mysig tvkväll med tända ljus! Förut älskade jag att partaja - Nu älskar jag att mysa! MYSAAAA MYSAAAAA (som en efterbliven kille på youtube säger, har haft ett inlägg med honom här på bloggen - HAHAHHA, såå himla kul!)
Tack och hej, trevlig helg! ♥

Knasig (bilden tas mitt i farten och blir suddig) bild.  Alldeles underbar är han, prinsen på ärten ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket, de gick super bra =)



Va sööt du är med dina tankar hihi.. Men vi kommer hålla kontakten heela livet även om vi inte har möjlighet att träffas så ofta de är en sak som är säkert.

Så fort Tuva är 100% frisk ska vi komma och hälsa på er. Men vi måste va säkra först så att vi inte smittar ner lille Vince.. Ååh Vince måste va hans smeknamn, sååå fiiint!

Puss och kraam

2009-03-06 @ 23:49:48
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0