A goooodddd day

Haft en underbar dag idag.. följde med mamma & handlade. Vince fick leksak (som verkar ha försvunnit nu=/) och tittade lite.. fortsatte bussen till stan där vi spenderade eftermiddagen med våran Jenny  - Suuper suuupper trevligt. Blev full av energi efter våran eftermiddag, verkligen saknar henne. Nu blir det att ses massor igen!!
Vincent va också jätte glad hela eftermiddagen. Han tjöt av glädje på fiket . . Såå gosig.
Han fick 2 body's (en piké) och ett par mjukisbyxor. Man tycker dom har mkt kläder men plötsligt har dom växt ur allt och sen är det nästan plötsligt tomt i garderoben.

Nu har vi ätit Tacos.. Pappa har nattar lille-hjärtat. Jag gjorde det först men han vaknade, så tog pappsen över och han somnade direkt =) Så goo är han här mot alla. Busar en massa, man blir på såå gott humör. Han älskar människor verkligen & är så social. Såå kul att se.

Nu ligger jag & vilar under täcket med laptopen, cola med is bredvid mig + jordnötsringar, chips & dipp.
Ska snart tända lite ljus och se Idol allihop. SÅ mysigt att va "hemma" ibland med sovmorgon och bli lite bortskämd. Hahaha. Ibland behöver man nån som bryr sig om en själv också.
Imorgon åker vi hem men först ska vi träffa Jessica & GulleTuvis på stan/överby. . . Ha en mysig helg för det har vi.
Saknar min man en massa, men ibland är det bra att göra det=D Ses imorgon, älskar dig och vår underbara goa familj. Vad vore jag utan er?

(Jag..någon vecka innan operationen. Helt slut om hopp på livet)

Även här va de fruktansvärt. Jag pappa & Matilda skulle åka till bryggan o ta en glass i solen.
Jag hade så himla ont så jag fick sitta kvar i bilen, tyckte inte det var värt allt besvär för att kämpa sig ur bilen. Att lyfta upp Vinc,e med vetskapen att jag kanske skulle få en lös spark på mig gjorde mig spyfärdig av rädsla. Och jag som så gärna ville hålla min lillfis. Hela mitt liv gjorde mig illamående.
Varje gång jag går på Toaletten här i Trollhättan så blir jag så påmind om mitt föredetta helvete, det är liksom något jag aldrig kommer glömma & något jag alltid kommer må dåligt över. Deras toaletter är så oerhört sjukt låga. När jag var på permiss från sjukhuset förra hösten så kunde vi inte åka till våran lägenhet för det var så himla många trappor så när jag inte kunde ta mig ur sängen så fick vi vara här. När jag tog en steg i timmen för att komma till den jäkla toan så va den så låg.. jag skrek och det gick inte att sätta sig.. kisset rann ner för mina ben.
Det kändes så himla förnedrande, mamma kom in och hjälpte mig o torka för jag kunde inte böja mig alls.
När hon nästa gång tog in pottan i sovrummet kändes det bättre men det gjorde alldeles för ont att lyfta sig dom två centimetrana att få under den under rumpan. Återingen fick jag kissa i en handuk. Livet var så fruktansvärt.'Jag är så glad att jag har fått mitt liv tillbaka <3 Så oerhört tacksam...

Kolla dom jävla benen som inte gick att få ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0