Äääntligen kväll !!!

Universums tråkigaste dag har det varit -- Trots att det är lördag & allt. Vi har försökt göra ALLT jag & lillen för att dagen skulle gå så snabbt som möjligt. Promenerat, gungat, ätit, skojat, busat, lekt lekt lekt lekt. Men minutrarna har gått som timmar. En tredje tand har spruckit upp bredvid dom andra två där nere =D Så himla söt!!!

Fick ialf choklad & cola så det har ju gjort min kväll nu.. & smörpopcorn. Och får jag som jag vill så ska vi se på "The proposal" som gick på Bio för ett litet tag sen. Verkar jäkligt bra, enligt mig. & får Magnus som han vill så blir det en Pang pang film... Vi får se vem som vinner!!! :):)

Så sjukt ont i ryggen också. Hade ju uppehåll på Enbrel'en i en vecka. Så det har kommit värk där nu. Pga av en veckas uppehåll bara. Det går snabbt det där. Är så glad att jag får den medicinen så inflammationerna slipper äta upp & göra sönder hela min kropp. Men en sak jag undrar som jag får fråga läkaren om ifall inflammationerna fortfarande är kvar i ryggen och håller på & förstör.. bara att jag inte känner det, eller om inflammationerna stoppas ... Hmm, ja! Det är ju en ganska viktig grej, fast ändå inte. Dett är ju det enda man kan "göra åt det" ändå. Som är det bästa..
Det värsta är att alla starka mediciner är slut och jag har ju inte hämtat ut fler för tänkte att jag inte behöver just nu.. så nu sitter jag här & apoteket är stängt. ÅH, tagit diflofenak & allt det där hela dan men det är ju som piss i havet. Det vet jag ju redan!! Man ska ha hemma alltid för säkerthets skull. Så man slipper såna här situationer. Jävliga situationer. Gråtit idag ((som man alltid gör när denna vidriga smärta kommer - jävligt liv imellanåt)). . AJJJJJ !!!

Jaja..  Nu ska jag hinka i mig Cola. Med masssssor med isbitar i !!Cola måste väl va livets dryck ändå (?)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi tack d samma :)

vi bor i uddevalla ni da?

hur gamla e ni? asså du e å killen din? :)

2009-11-15 @ 07:54:59
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: emma

Hej.

Här gråts det med. stackars oss. Jag är inne i ett rejält skov, kan inte röra mig. Tur att man har kryckor hemma. Fungerar enbrelen bra annars? Jag funderar på att ta mig till akuten för att få kortison insprutat i höften. Har du prövat det? Jag tar citodon, men d hjälper inte direkt. Varför har du inte kunnat ta enbrelen denna veckan? Hppas du mår bättre snart..kram emma

2009-11-15 @ 13:32:56
URL: http://emmabenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0