Beslut.

Risken att bli allvarligt sjuk av Svininfluensan är ju mycket större än att drabbas av någon allvarlig biverkning.

Det blir nog vaccination för lill-hjärtat också.
Skulle aldrig förlåta mig själv om han skulle bli så allvarligt sjuk att han inte klarade sig och jag har vägrat honom vaccin.

Och det känns ärligt talat inte alls kul att behöva hålla sig inskärmad från allt va folkmassor heter de närmsta.
Visst.. affärer osv skiter jag i . Men det gör ont i mig att behöva strunta i Öppna förskolan när det är det roligaste Vincent vet. När han lyser upp som är sol, är superglad & galen.

Nu har de även gått ut med rekommendation att 6mån upp till 3 år ska vaccineras - Jag är helt övertygad om att läkemedelsverket, smittskyddsinstitutet och socialstyrelsen vet vad dem gör när dom råder oss att vaccinera både oss själva och våra barn, jag är mer rädd för svinifluensans styrka, smittspridning och konsekvenserna av den än jag är för vaccinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0