Blir en tidig kväll idag. . .

Är helt löjligt trött efter att ha sovit ca 1 tim på hela natten. Och det var mitt eget fel och inte Vincent's.. gick inte & sööva!! + att han lever rövare på dagarna och är full i fan :-) Hahhaa men goast i världen såklart♥ !!
Varit lite ledsen de senaste dagarna, han har varit och är fortfarande lite förskyld och varit febrig. Så vi hatr fått underhålla, underhålla & åter underhålla heeela dagarna & bära. Han vaknade heela tiden för några dagar sedan av att nappen tappats men sen sa mamma till mig att lägga böcker under spjälisen och sen dess har han sovit hela nätter igen, lillprutten.. kunde väl andas lättare - Usch!!<3

Idag har vi varit ute & promenerat men det var heller ingen höjdare för lillprutten så jag bäddade in honom ordentligt och bärde honom istället. Tur man är stark *Fnisss*. Åt kinamat och åkte hem så däckade han med en flarra välling. Han vill heller inte ha burkmat så jag har gjort storkok med Hemmalagad Babymat och hoppas det ska funka bättre annars får jag väl fortsätta försöka. Annars får han väl få välling ett par dagar, ska inte tvinga i han mat när han inte mår bra . . .

Ska se ensam mamma söker nu och sen SOOOOOOOOVA - Thaank god for vår goa säng och för de nya tjooocka täcket vi köpte för dyra pengar. Det är verkligen värt detttt när man sover varje natt :D
(Hhaha snöar verkligen in på sömnen nu men så blir det )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0