En mammas Kärlek

Jag är Vincent's mamma. Jag har ansvar för ett liv. Det är jag som ger mitt barn mat, värme och kärlek. Jag älskar denna vackra varelse otroligt mycket och det känns helt underbart. Jag älskar att vara mamma.

Jag har försökt många gånger att beskriva känslor som är så starka att det inte finns tillräckligt med ord som kan beskriva känslorna på rätt sätt. Det finns helt enkelt inga ord som är lika vackra som äkta kärlek, som den kärleken till mitt/sitt barn. Obeskrivlig lycka.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga underbara känslor!

2009-11-08 @ 23:35:58
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Dom bor lite varstans.. En i Munkedal, 2 i Alingsås, och en i Skara. Vanligtvis så kör Jörgens brorsa deras buss, men han va tvungen att vara på sitt vanliga jobb så då hoppade Jörgen in. Aldrig fel att komma iväg på sånt + att han tjänar en liten summa =) Dom kan tyvärr inte köra sin buss än, för dom har inget lastbilskort eller busskort, annars hade dom nog gjort de :) Är väl lite lyx att ha en chaufför med kan jag tänka mig :)



Ja bo på hotel är aldrig fel, mysfaktor!

Men som du säger så kostar det en del :)

Kramisar!

2009-11-09 @ 10:12:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0