Fredag & ÖF :):)

Godmorgon på fredags'kvisten!!
Vi gick upp vid 6 idag. Det är en helvetes-tid men så är det när man har barn. Man blundar & låtsas som det inte är sant när man går upp vid den tiden & det fortfarande känns som mitt i natten & att man precis somnade in så där gott. . . Det enda man gör är att längta tills 7-8 då han blir trött och somnar om igen. Då kryper jag ner under i det kalla sängen. Sätter på högsta värmen på värme dynan (värme blir man extra trött av) och somnar så ljuvligt så ljuvligt. När man vaknar känns resten av dagen helt underbar :-)

Nu ska vi äta lite Gröt, fixa iordning dagens Outfit & dra till Öppna förskolan & leka med bäsarna.
Det är så kul att se Vincent där. Han är verkligen så uppmärksam, alla märker det. Han har koll på a l l t .
Han ålar sig från leksak.. till leksak under hela tiden vi är där. När han kommit fram till den han fått syn på får han genast syn på en annan och så håller det på. Han tittar inte på mig en endaste sekund (hemma är han världens mamma-gris) han sköter sig själv och leker hela tiden. Är helt vild av lycka. Det är så himla himla roligt. När vi kommer därifrån däckar han i vagnen inom 1 minut och är helt slut. Det gör honom verkligen gott att gå dit. Man måste nu när man börjat gå dit. Han älskar barn & bebisar & är verkligen social.

Så vi får nog en bra<ig fredag. Laga god mat sent i eftermiddag och titta på Idol såklart. Mamma&&Familjelivet är verkligen helt underbart. Alla dagar är så mysiga & underbara (dock väldigt trötta ibland också men såna smällar får man ta). Jag kommer verkligen inte ihåg livet innan man fick barn. Ändå har man varit mamma i snart 9 månader bara. Hihi! Glad att jag skaffade barn med en mogen man också, och inte med nån lite pojk-spoling som inte är mogen och tycker krogen varje helg betyder mer än sitt egna barn, som är så alldeles ljuvlig.
Kan verkligen inte förstå de där. Men men, så är det - Glad är jag iallafall. Att jag blev utvald till just denna familj. Att vi fick just Vincent & ingen annan. Tack gud eller något högre.

2månaderskillen!

Kommentarer
Postat av: jouline

Å så söt bäbis!



Nu har jag dragit igång en tävling i min blogg och du kan vinna en hårprodukt! Vill du vara med?

2009-11-06 @ 16:45:53
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0