Hej hoppfaderallanla

Hej ni fina.
Har inte haft så mycket att blogga om idag faktiskt. Vi har varit inne hela dagen idag, jag & Vince. Det har öst regn & storm utanför fönstret så vi har verkligen inte känt för att gå ut. Så dagen har varit väldigt långtråkig. Har försökt piggat upp den hela tiden men det gick inte att komma undan, tyvärr. Dock har vi lekt en massa, krypit efter varandra, lekt "titt-ut" som är oerhört roligt, tycker Vincent.

En annan rolig sak var att Vincent kröp sina första 10 riktiga krypsteg idag. Han har ålat sig sen han va 6 månader och inte ett enda tecken nånsin på att han ska krypa så trodde faktiskt han skulle hoppa över det eftersom det gick så snabbt med "ålet" och han aldrig stått på knä eller stått sådär & guppat som alla pratar om. Chockad blev jag när han helt plötsligt ställde sig på knä & kröp iväg .. *Min duktiga duktiga lill-skit* Sååå stolt :-)
Dock kom han efter en stund på att det går mycket snabbare att åla iväg så det gjorde han resten av eftermiddagen.

Han var ganska grinig fram mot eftermiddagen. Vi sjöng, gick runt och tittade, han tittade på när jag lagade mat, bytte blöja osv osv. Inget hjälpte fast jag försökte hålla honom vaken trots gnuggning i ögonen & gnäll.
Så tillslut gick det inte längre så redan vid 17tiden somnade han.. För natten verkar det som - Får väl se om han vaknar till en stund inatt men isåfall går jag glatt upp. Hellre att va uppe då med en glad bebis än en som inte alls är nöjd :-)

Magnus har vart på Asia-Spa med jobbet hela dagen. Dom hade haft det hur bra som helst. Kom dit & fick frukostbufeé, en massa olika bassänger med olika slags "avdelningar" med utsikt över hela Varberg & Kattegatt.
En massa olika slags bastu. Vanliga, ångbastun, saltbastu och någon man kunde ligga i, en annan som det fanns en kall kall tunna i mitten så man kunde toppa sig och sen sätta sig i den varma bastun. Sist men inte minst så fick dom 25 minuters massage som var helt ljuvlig & en jätte lyxig middag. Och så fick dom hänga i hängmattor och vila uppe på en etagevåning även där med utsikt över havet .. det var liksom glas runt hela väggarna så man såg ut. Hur underbart som helst så där låg han & sov i 1½ timma. Det var dom verkligen värda han & hans arbetskamrater för att dom alltid får stressa ihjäl sig så på deras jobb.
Vi ska ta & boka en hel dag där tillsammans någongång framöver när vi känner för & lämna bort lilleman så länge.

Imorgon har vi faktiskt bokat biljetter till "New moon" som vi ska se kl 20.30 när hjärtat somnat för natten.

Nu ska jag sova. Den sjuka tröttheten som för ett tag stannade upp verkar ha kommit tillbaka.
Jag somnade samtidigt som Vincent, 2 grr idag. 2 timmar varje gång =O Hohoo. Det är länge men var ljuligt skönt. Föressten har han blivit en riktig mamma-gris. Det är bara jag som gäller och när han är ledsen och jag kommer så blir han jätte glad. Men det blir väl lätt så när man är hemma tillsammans hela dagarna & gör allt ihop. Sen kommer ju det där gå i vågor hela tiden !!
Godnatt!!

Ps. Som ni kanske märker så kommer man till Iq-svar hos min mobil för förut kunde jag inte ladda den och när det väl började funka så är den helt spårlöst försvunnen - KUL, så har väl tappat den någonstans. Så nu har man ingen mobbe !!
Är helt snurrig också av all dagens smärtlindring -- Min rygg vill aldrig må bra!

Mitt lill-hjärta, igår när vi skulle ut & promenera!

Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt vad dom kan överraska :)

Den mössan är ju så söt, var har du köpt den? Den råkar inte finnas i rosa? ;)



Jo krypen är äckliga.. men dom bor i sina behållare och inne i garderoben så ut till sängen ska dom inte kunna ta sig. Isåfall skulle jag dö!

2009-11-25 @ 22:32:09
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

nehe här svarar vi inte ;)

såg att du bodde i trollhättan?

om du vill e du välkommen hem till mej den 12 december på mykidoo träff börjar kl 12

2009-11-26 @ 13:11:58
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Henriette <3 Har konkurranse!

Utrolig fin blogg du har :)

2009-11-26 @ 19:07:16
URL: http://www.pinkrosa.blogg.no
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

det är ju iofs inte den här helgen ;)

men du kankse menade att du inte kommer till trollhättan den 12 :p `?

2009-11-27 @ 06:43:16
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vilken härlig unge! :D

2009-11-27 @ 13:06:38
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0