Hemkomna på lördagskvällen!=)

Nu är vi hemkomna. Tågresan hem gick bra. Mellan Thn & Gbg sov Vincent!!!
Fikade på Oden med godingarna.. så kul att se dom!!! Tuva växer så det knakar, riktigt stora tjejen. Blev lite sur när Jessica prata med Vincent.. hahaha, söt!! Sen följde dom oss till Resecentrum

Farmor & farfar va o fika hos oss i förmiddags också så dom fick träffa lillfisen. . . Gick upp från 5-7.30 sen gick jag o la mig igen - Sköönt..
Vart jätte skönt att komma bort lite och nu är det ännu skönare att va hemma. Det är ju det när man varit borta. När Magnus hämtade upp oss på Stationen så åkte vi och handlade endel.

Kom hem och packade upp och bytte blöjsisen på Vinne. Kom på att jag varken ätit frukost eller middag så vid 18-tiden ställde jag mig & gjorde Pasta med knaperstekta klippta bacon med creme fraiche, vitlök, sweetchili sås, fin hackad rödlök, soltorkade tomater, chili, räkor, buljong, citron och lite hariot verts - Super gott och lätt. .

Nu har Magnus nattat Vince som va sjukt trött. Så nu ska vi mysa ner oss i soffan när vi saknat varann med massa godsaker, tända ljus & en lördagfilm!!!

GODINGARNA :):) Dom prövade sina röster och skrek ikapp .. Hihi, Vincent
gled ner sin vagn på golvet =/ Fick inte speciellt ont men blev rädd... JAG MED :(
Folk på fiket trodde väl ja va världens värsta morsa...
Sötnosssssar iallafall. . . <3




Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbaraste kidsen <3

2009-11-21 @ 19:33:12
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: jennsan

vilka godingar!! emily den maträtten vill jag innerligt smaka på!!!!

2009-11-21 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0