Hohoho, gooo'kväll.

Sent igår kväll blev det lite jobbigt. Blöjorna tog Panik-slut. Vi trodde vi hade ytterliggare ett paket, men där hade vi fel. - Va fan gör man liksom? För började jag försöka binda runt en handuk runt han som en blöja ungefär.. fick ju sisådär när han rörde sig hela tiden och den blev blöt direkt.. gick & kolla hela tiden och kände mig som världens kassaste. Sen hitta jag stora stora bindor som jag fick med hem från BB. Fan va smart så tejpa fast två såna i pyjamasen och kolla massa gånger inatt av oro, han ska inte ligga i sitt eget kiss liksom. Men det va helt torrt imorse. Härligt. Så jag åkte iväg med själv med Svärmor (eftersom vår bil krånglar igen fast det inte va nåt fel på besikningen + att jag inte vill ha med lillen i affärer ännu) och handlade blöjor och lite mat, hämtade även ut mina tabletter på apoteket.
Så fick han sina blöjor och jag vill aldrig göra om detta misstaget igen.. Usch vilken hemsk mamma man känner sig om ens barn ska behöva sova i sitt kiss liksom. Nu gjorde han ju aldrig det, men ifall :(

Vi lagade lite Tacos och åt tillsammans. Sen kom Mangans far och hämtade honom & körde han till jobbet.
Nellie kom upp hit & lekte med Vince. Det var kul, tyckte dom. Sen blev hon trött & skulle hem och lägga sig.

Eftersom Vince inte hade varit ute på hela dagen så gick vi ut och gungade och hade lite äventyr i lekparken och så gick vi en långpromenad. Men varför vill inte lillen åka vagn längre sträckor längre? Han blir vansinnig och slutar med att jag får bära honom. Är skitjobbigt när han är så tung + att man ska köra vagnen samtidigt.. Vi måste ju kunna va ute & få frisk luft......... Han som alltid älskat att åka omkring & titta på allt!

Dessa svartvita bilder är tagna med (tyvärr) min mobilkamera som är kassare än kassast. Glömde såklart kameran hemma!




Leker i löven!




Ska ha tag i en gren i trädet


Mami & Vince


Tittar på Teletubbies-klippet (ser dock svart ut på skrämen nu..haha). Han sitter helt blickstilla (det händer iiinte ofta) och bara ler♥ :)


Här har vi en som håller igång. Heeela dagarna! (Att dom orkar)




Upp


Och ner..


dra i dörren & smita är alltid roligt..


Och så upp igen




Och så ner och upp igen till nattduksbordet, & dra ner lampan på golvet, helst!


& så ner igen.. (han är så duktig.. han har lärt sig att hålla sig fast stenhårt och sätta sig ner alldeles sakta och försiktigt.. därför han gör det hela tiden..hihi sötnos)


Och upp...


Nu vill jag upp till dig, mami.


Här har vi (min kompis Nicole's som jag känt i massor av år nu..)  lilla  Melvin, (snart 14 månader) som jag tycker är sötare än sötast. (Efter Vince såklart..hihi:) Så himla go alltså. Har tyvärr inte fått träffa honom ännu eftersom det var ett tag sen vi sågs nu (1½ år sen ca..=/) för dom bor nere i Skåneland, men jag hoppas det blir av så snabbt som möjligt.. Se så himla go han ser ut!! Tycker alltid han & Vince påminner så mycket om varandra. Hihi.. <3
 

Kommentarer
Postat av: Nicole & Melvin

Vad fina bilder på Vincent. =0)

Å jättefint skrivet om Melvin. Tycker också att dom påminner om varandra. =0)

Kram

2009-11-16 @ 10:06:55
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fanns d inget som va öppet då när ni märkte att blöjorna va slut? fan va surt att märka d sådär när man tror att man har fler kvar..

2009-11-16 @ 15:58:22
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0