Huurraa huurraa huurraa !!

Idag blir vår fantastiskt fina lill-älskling 9 månader! Tänk att han levt & haft hälsan i 9 underbara månader.
Vaknar varje morgon och är överlycklig över att få vakna & finnas till. Är så nöjd och belåten med sitt liv.
Helt underbart att se sitt barn må bra !!! Att man efter 9 månader fortfarande inte förstår detta stora som hänt i ens liv. Att man ännu inte förstår att man är en mamma, att man inte bara har denna lilla underbara varelse till låns.För det känns verkligen för bra för att vara sant att han är en del av mig & endel av den jag älskar.
Att han kommer växa upp hemma hos oss i minst 18 år till, och att han alltid kommer ha den största platsen i våra hjärtan & i våra liv. Att vi föralltid lägger våra behov och oss själva i andra hand -
FÖR DET FINNS NÅGOT SÅ MYCKET VIKTIGARE   -- Mamma älskar dig så otroligt stort, alldeles farligt mycket!!
Ibland så mycket att jag blir rädd för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

hihi tusen tack =D

2009-11-10 @ 19:52:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0