Inte piggare idag heller.

Nä Vincent har vaknat en miljon gånger inatt av att han inte fått så mkt luft i näsan så fram med nässugen och sen blev han super ledsen för att han inte sov som han ville göra och sådär har det hållt på titt som tätt.
Jätte synd om mamma's älskling, och lite rethosta. Ikväll ska han få en alvedon innan han somnar för & se om han kan sova gott då. . .
Jag är helt döende även idag. Blir nog aldrig pigg igen. Grått och regnigt väder ute & är inne med en sjuk fis - Buhuu, känns så där kul när jag är så trött. Men man får tänkaa positivt.
Dom ringde ialf från det första jobbet jag sökte (stolt..hihi) och jag ska komma på arbetsintervju nästa tisdag och dom lät välidgt intresserade. Jobba var tredje helg blir perfekt eftersom jag inte vill va borta från lillen.
Och då sovande jour så då märker han ju knappt att jag är borta. Vi får väl se hur det blir!!

Nä.. se om jag bäddar ner honom ordentligt i vagnen och går & köper Potatis : Hemmalagat potatismos och hemmagjorda köttbullar med brunsås och lingon till middag idag. Mums, det enda jag längtar just nu Hahaha!
Låt mig sova en vecka? Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0